1. Czy i jak mogę wymienić/zwrócić towar ?

2. Ile czasu muszę czekać na wymianę / kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?
3. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować ?


1. Czy i jak mogę wymienić/zwrócić towar ?

Zwrot lub wymiana włosów możliwa jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Istnieje możliwość DARMOWEGO zwrotu lub wymiany lecz tylko za pośrednictwem Paczki w Ruchu. Jeśli w Twojej okolicy nie ma kiosku lub punktu partnerskiego RUCHu to niestety włosy musisz odesłać na własny koszt. W celu otrzymania darmowej etykiety zwrotnej lub też informacji dot. zwrotów skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Zarówno w przypadku wymiany jak i zwrotu towar musi być w stanie NIENARUSZONYM - włosy mogą zostać wyjęte z opakowania w celu sprawdzenia jakości jednak zniszczenie oryginalnego jednorazowego zapięcia taśm powoduje że produkt staje się używany - w takim wypadku zwrot/wymiana nie zostanie zrealizowana - zwrot towaru nie przysługuje rzeczom używanym.


2. Ile czasu muszę czekać na wymianę / kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?

W przypadku żądania zwrotu pieniędzy realizujemy go zazwyczaj w ciągu kilku dni po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem. Wcześniej proszę wysłać na nasz adres mailowy dane do przelewu.

Wymianę włosów dokonujemy po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.


3. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować ?

Proszę użyc formularza kontaktowego z menu strony.