1. Czy i jak mogę wymienić/zwrócić towar ?

2. Ile czasu muszę czekać na wymianę / kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?
3. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować ?


1. Czy i jak mogę wymienić/zwrócić towar ?

Wymiana towaru (np z powodu błędnie dobranego koloru) jest oczywiście możliwa. Wymiana możliwa jest w ciągu 14 dni od otrzymania od nas przesyłki. W celu przeprowadzenia wymiany skontaktuj się z nami mailowo

Zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszty przesyłki za zwrot ponosi klient - nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Zarówno w przypadku wymiany jak i zwrotu towar musi być w stanie NIENARUSZONYM - włosy mogą zostać wyjęte z opakowania w celu sprawdzenia jakości jednak zniszczenie oryginalnego jednorazowego zapięcia taśm powoduje że produkt staje się używany - w takim wypadku zwrot/wymiana nie zostanie zrealizowana - zwrot towaru nie przysługuje rzeczom używanym.


2. Ile czasu muszę czekać na wymianę / kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?

W przypadku żądania zwrotu pieniędzy realizujemy go zazwyczaj w ciągu kilku dni po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem. Wcześniej proszę wysłać na nasz adres mailowy dane do przelewu.

Wymianę włosów dokonujemy po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.


3. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować ?

Proszę użyc formularza kontaktowego z menu strony.